مراسم گراميداشت هفته ثبت احوال صبح امروز با حضور معاون سياسي امنيتي استانداري  ، فرماندار يزد ، سردفتران ازدواج و طلاق و مسئولين ثبت احوال استان در محل فرمانداري برگزار شد .

غلامحسين دشتي در اين همايش با اشاره به نقش ثبت احوال در ايجاد بانک اطلاعات ايرانيان اظهار داشت : با نظام جامع شناسائي ايرانيان که در ثبت احوال طراحي شده است ، پاسخگوئي به مراجع ذيصلاح قضائي از ا اعتماد و اطمينان خاطر مضاعفي برخوردار شده است .

وي افزود : با خدمات نوين الکترونيکي ، امروزه امکان ارائه خدمات به مردم در شهرو روستا يکسان بوده و ثبت احوال به عنوان يک نهاد ايجاد کننده بستر و زيرساخت نقش مهمي در تحقق دولت الکترونيک خواهد داشت .

معاون سياسي امنيتي استاندار خاطر نشان کرد : با پيشرفت در حوزه نرم افزاري توان دفاعي ما افزايش يافته و بايستي با برنامه ريزي در ساير بخشها نيز به قدرت اول منطقه و جهان تبديل شويم .

سيفي فرماندار يزد نيز ضمن تبريک هفته ثبت احوال به مکانيزه شده سيستمهاي ارائه خدمات در ثبت احوال اشاره کرد و گفت : با سيستمهاي نوين الکترونيکي ، تبادل آمار و اطلاعات بسيار دقيقتر و در نتيجه در برنامه ريزيها مفيدتر خواهد بود .

در اين همايش ، رحماني ، کارشناس دفتر آمار  واطلاعات استانداري در خصوص نحوه ي جمع آوري اطلاعات  و داده ها و نجفي از شرکت پارسيان ايساتيس در خصوص نرم افزار ثبت آنلاين ازدواج و طلاق سخن گفتند .
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا